هیئت تنیس روی میز استان اصفهان

ESFAHAN TableTennis

◄ اطلاعیه ►

تقویم مسابقات در سال 1402
ادامه »
► آخرین اخبار ◄
» یکشنبه 9 اردیبهشت 1403  11:51 AM
----------------------------
» چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403  2:00 PM
----------------------------
» چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403  1:57 PM
----------------------------
» جمعه 31 فروردین 1403  4:12 PM
----------------------------
» یکشنبه 26 فروردین 1403  4:10 PM
----------------------------
» یکشنبه 19 فروردین 1403  1:32 PM
----------------------------
» شنبه 18 فروردین 1403  12:16 PM
----------------------------
» جمعه 10 فروردین 1403  12:09 AM
----------------------------
» یکشنبه 27 اسفند 1402  1:18 PM
----------------------------
» یکشنبه 27 اسفند 1402  1:00 PM
----------------------------
اخبار تنیس روی میز
دوشنبه 4 بهمن 1395  2:08 PM
محمد فرقدانی در گفت وگو با اصفهان زیبا: گفتند به صلاح نیست در تیم ذوب‌آهن باشم

محمد فرقدانی در گفت وگو با اصفهان زیبا: گفتند به صلاح نیست در تیم ذوب آهن باشم.

به گزارش سایت هیأت تنیس روی میز استان اصفهان و به نقل از روزنامه اصفهان زیبا رقابت‌های انتخابی تیم ملی تنیس روی میز برای تعیین نفرات اعزامی به مسابقات آسیایی و جهانی در حالی به انجام رسید که خبری از محمد فرقدانی، سرشناس‌ترین ورزشکار اصفهانی در جمع نفرات حاضر نبود. به این بهانه به سراغ فرقدانی رفتیم تا در یک گپ و گفت ورزشی، دلیل غیبت وی را جویا شویم که ماجرا به عدم حضور وی در تیم تنیس روی میز ذوب آهن و دلیل آن هم کشید. با ما همراه شوید:

 

 از غیبت در مسابقات انتخابی بگویید؟

در سیستم انتخابی تیم ملی، 16 نفر برتر رنکینگ شرکت داشتند که من هم پایه رنکینگم چهار بود، می توانستم در این رقابت شرکت کنم، اما من به دلیل عمل چشمی که انجام داده ام، یک ماه استراحت پزشکی هستم و نمی توانم در این مسابقه شرکت کنم.

 

یعنی با این حساب شانس شرکت در مسابقات جهانی و آسیایی را از دست دادید؟

متاسفانه همین طور است. اگر زودتر تاریخ مسابقه انتخابی را اعلام کرده بودند، من عمل جراحی نکرده بودم و با توجه به شرایط و وضعیتی که داشتم، شانس بالایی برای انتخاب شدن داشتم. چشم عضو حساسی در رشته تنیس روی میز است و نمی توانستم ریسک کنم و زودتر از موعد مقرر مسابقه بدهم، آن هم مسابقات انتخابی تیم ملی که فشردگی زیادی داشت.

 

برگزاری تور ایرانی را چطور ارزیابی می کنید؟

سال ها بود که نفرات برتر کشور با هم مسابقه می دادند و روال تکراری شده بود، اما با برگزاری تور ایرانی، این فرصت به وجود آمده تا بازیکنان جوان نیز بتوانند خودی نشان بدهند و فرصت بازی کردن با برترین ها را به دست بیاورند.

 

از کیفیت تور نقش جهان رضایت داشتید؟

از  زمانی که تکابی ریاست هیات تنیس روی میز اصفهان را برعهده گرفته، این استان به یکی از قطب های برگزاری مسابقات کشوری تبدیل شده است. در تور نقش جهان نیز مسابقات با کیفیتی برگزار شد و استقبال بسیار خوب تماشاگران از نکات مثبتی بود که باید به آن اشاره کرد.

 

برای مسابقات لیگ برتر با چه تیمی به توافق رسیده اید؟

هنوز مشخص نیست که با چه تیمی در لیگ حضور داشته باشم.

 

با توجه به تیمداری ذوب آهن در لیگ برتر تنیس روی میز، پیش بینی می شد محمد فرقدانی یکی از نفرات این تیم باشد، اما گویا خبری نیست؟

آقای تکابی به عنوان مدیرفنی این تیم، با من صحبت کرد و من هم تمایل زیادی داشتم تا تیم شهرم را همراهی کنم، اما مدیر عامل باشگاه ذوب آهن با حضور من مخالفت کرده و گفته به صلاح نیست در این تیم باشم.

 

به خاطر ماجرای شکایت از ذوب آهن؟

بله؛ من بابت حضورم در تیم ذوب آهن مطالباتی از این تیم داشتم و پس از سه سال که برای دریافت مطالبات به باشگاه مراجعه کردم، مدیر عامل سابق این باشگاه مدعی شد پولی در کار نیست و می توانم شکایت کنم، من هم به ناچار برای دریافت طلبم اقدام قانونی کردم. سایر تیم های لیگ برتری هم به تصور اینکه من تیم ذوب آهن را همراهی می کنم، پیشنهادی ندادند و هنوز با تیمی به توافق نرسیده ام.